Monday 14 December 2015

Liefde

Psalm 118:29  Loof die Here, want Hy is goed, aan sy liefde is daar geen einde nie.

Die jaar snel ten einde.  Akademiese instellings het reeds gesluit en vandag maak die bouers en fabrieke heelwaarskynlik ook klaar.  Baie mense se vakanse begin ook gewoonlik hier rondom hierdie dae.

As jy op die jaar terugkyk, hoe lyk dit vir jou?  Sien jy ‘n slagveld van gebeurtenisse wat jou lewe ontspoor het, of kyk jy terug op ‘n jaar wat vir jou seepglad verloop het?  Hoe dit ookal sy, die afgelope dae en maande van 2015, sal ons nooit weer terugkry nie… dis verby.  Sommige sien rykhalsend uit na 2016, hopende dat dit beter sal gaan… vir ander is dit omt’ewe.

As ek op my eie jaar terugkyk, sien ek dat dit ‘n interessante pad was.  Daar was heelwat hoogtepunte, maar daar was ook geweldige laagtepunte.  Die goue draad wat ek egter sien, is God se voetspore, al voor my uit.  Soms het ek mooi in hul gevolg, maar ander kere het ek my eie roete gevolg.  Dit was gewoonlik waar ek teespoed opgetel het.  Vandag kan ek vir God innig bedank vir Sy geduld en liefde vir my en my geliefdes.  Sonder Hom sou die pad veel moeiliker gewees het.
Mag God ons elkeen se voetstappe rig tot aan die einde van 2015, maar ook in die nuwe jaar wat voorlê. 


Al is ons soms eiesinnig en eiewillig… al raak ons opstandig en mismoedig… al verstaan ons nie altyd en raak ons ongeduldig, wil ons tog vra, Hemelse Vader, dat U ons elke dag sal herinner aan U liefde en die wete dat daaar geen einde daaraan is nie.  Ons loof en prys U, Grootte God.



A.g.v. vakansiedae en skoolvakansie sal daar na vandag geen dagstukkies wees tot en met 17 Januarie nie, maar daar sal elke dag 'n teksgedeelte spesiaal vir jou gepubliseer word.  Mag elke teks jou bemoedig en inspireer.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...