Monday 7 December 2015

'Silly Season'

Matteus 20:15  Mag ek dan nie met my geld maak wat ek wil nie?

As jy al ooit vissies kos gegee het, sal jy weet dat daardie vissies rustig sal rondswem totdat die eerste kosblaartjie in die water val, dan storm hul almal na dieselfde plek.

Dis min of meer wat hier teen einde November, begin Desember gebeur wanneer ons die ‘silly season’ ingaan.  Ek vermoed maatskappye reken almal het bonus gekry, so hul begin ‘sales’ hou.   Mense storm almal op daardie uitverkopings af, soos ‘n klomp visse wat kos kry. 

Glo my dit is nie die laaste uitverkoping of spesiale aanbod nie.  Iemand het eendag gesê:  “Dit is net ‘n spesiale aanbod as jy dit regtig nodig het.”  Moenie toelaat dat advertensies jou uitlok om jou swaarverdiende geld te gaan uitgee op onnodige items nie. 

Daardie bedraggie wat met betaaldag in jou bankrekening beland, is nie ‘n teiken nie.  Dit is bloot vergoeding vir ‘n maand se bloedsweet.  Gebruik dit vir wat jy nodig het en sit die res weg.  Jy hoef regtig nie alles te gebruik nie.


Hoekom ons so onmiddellik ‘n behoefte ontwikkel as ons geld het, gaan my verstand te bowe.  As jy tot nou toe daarsonder kon kaarkom, kan jy verseker dit verder daarsonder ook doen.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...