Wednesday 20 January 2016

Die tafel is gedek vir jou



Psalm 23 :5  U laat my by 'n feesmaal aansit, terwyl my teëstanders moet toekyk. U ontvang my soos 'n eregas, ek word oorlaai met hartlikheid.

Toe God jou lewe beplan het, het Hy dit tot in die fynste besonderheid gedoen.  Hy het die regte geleenthede, die regte mense en die perfekte deurbrake vir jou opgelyn.  Daar is seëninge met jou naam op in Sy hande.  Niks en niemand kan God se planne vir jou in die wiele ry nie.  

Hoe kom jy daarby uit, veral as jy kyk hoe jou lewe nou daar uitsien? Deur getrouheid… getrouheid in jou Bybelstudie, getrouheid in jou geloof, getrouheid om Hom te eer.  Bid sonder ophou. 

Dink aan die skepping.  Die eerste vyf dae het God die hemel, die aarde, die lug, land en see gemaak.  Toe le Hy pragtige tuine aan. Daars struike, eksotiese blomme, vrugtebome… Waterstrome kabbel deur die lushof.  In die grond is daar goud, silwer, koper en pragtige edelstene versteek.  Op die sesde dag skep God vir Adam en plaas hom in die tuin.  Adam is saggies neergesit midde in ‘n voorbereide seëning, iets wat God met groot sorg vir hom geskep het.  

Net so het God ook alles vir jou voorberei.  Die tafel is gedek vir jou.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...