Wednesday 10 February 2016

Bybelstudie

1 Timoteus 4:13  Totdat ek kom, moet jy jou daarop toelê om uit die Skrif voor te lees, te preek en onderrig te gee.

Wat ek nou gaan sê, is seker nie bevorderlik vir my blog nie, maar ek wil dit tog sê.  Bybelstudie is nie die lees van hierdie dagstukkie nie.  Dit is ook nie ‘n Bybelvers wat jy op jou selfoon kry nie.  Dit help, maar dit gaan oor veel meer.

Jou Bybel behoort die een boek te wees wat jy vodde lees.  Lees hom van voor na agter en terug en tussen-in.  Glo my, elke keer gaan jy iets anders raaklees.  Soms lees jy ‘n gedeelte wat jy al meer as een keer gelees het, maar vir die eerste keer maak dit sin.

Gelukkig help God ons daarmee, want wanneer jy werklik wedergebore is, sal jy jou Bybel WIL lees.  Jy wil meer weet, verstaan en God beter leer ken.


“The Bible is meant to be bread for daily use, not cake for special occasions…” ~ Unknown

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...