Monday 22 February 2016

Kom tot inkeer

Handelinge 3 : 19  ”Kom tot inkeer en maak reg met God sodat julle sondes uitgevee kan word.”

Vandag wil ek ‘n beroep op jou doen.  God het jou by die naam geroep.  Jy is Sy geliefde kind.  Hy wil nie sien dat jy verlore gaan nie.

Gebruik hierdie geleentheid om tot bekering te kom.  Bely jou sondes voor Hom.  Dit maak nie saak hoe sondig jou verlede is nie.  God sal dit uitvee asof dit nie bestaan het nie.  Hy wil jou net aan Sy bors druk en verseker: “dis in orde, my kind.  Jy’s veilig.  Ek is so lief vir jou.” 


Dierbare Hemelse Vader, vandag buig ek in ootmoediging voor U neer.  Ek bely elke enkele sonde voor U… die waarvan ek weet (noem dit by die naam), maar ook die waarvan ek nie eens weet nie.  Maak my witter as sneeu, Here.  Ek weet dat ek swak is en weer mag struikel, maar ek weet ook dat ek U kan vra om my sterk te laat staan teen versoeking.  Dankie dat ek U Vader mag noem.  Amen.”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...