Sunday 21 February 2016

Om te spog of nie

1 Korintiërs 4 : 7  Wat maak jou beter as enige ander gelowige?  Wat het jy wat God nie aan jou gegee het nie? En as dit dan aan jou gegee is, hoe spog jy dan asof jy op eie houtjie presteer het?

Ons het so pas huis gekoop.  My nuwe kar is ‘n...  Ek het uiteindelik die bevordering gekry waarvoor ek so hard gewerk het.  Uiteindelik het ek matriek geslaag / graad gevang.  Ek het die regte keuse gemaak toe ek my vrou getrou het.  Ek het ‘n merietebonus gekry. 

Hierdie is alledaagse uitlatings.  Meeste van tyd eien die spreker hom/haarself die krediet toe.  Dit gaan oor hoe goed of oulik ek is en wat ek bereik het. 

Meeste mense streef daarna om hulself en hul omstandighede te verbeter.  Hulle sal enige iets doen om hul drome te verwesenlik.  Christen of nie-christen… almal sal seisoene van voorspoed en teespoed ervaar.  Jy ken immers die gesegde:  “die duiwel sorg vir sy kinders”.

Wel, ek het nog nooit ‘n nie-christen eers die duiwel die eer hoor gee nie. Dit gaan net om hulle. 
Aardse besittings kan egter oornag verdwyn.  Gee aan God die eer vir die deure wat hy vir jou oopmaak of die geleenthede wat Hy oor jou pad bring.  Jy is nie beter of gelukkiger as ander nie, net meer begenadig.


1 Korintiërs 1 : 31  “Die persoon wat graag wil spog, mag net spog oor wat die Here vir hom gedoen het.”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...