Sunday 6 March 2016

Dit is jou land



Amos 9 : 15  Die Here hulle God sê:  Ek sal hulle in hulle land hervestig.  Ek sal nooit weer toelaat dat iemand hulle wegneem uit die land wat Ek vir hulle gegee het nie.

In ‘n politiek onstabiele tyd waarin ons leef, is dit woorde wat jou hoop gee.  Ons weet dat niks toevallig gebeur nie.  Alles gebeur met ‘n doel en binne God se wil.

Ek is in hierdie land omdat God my hier hevestig het.  Dit is my geboorteland, my heimat.  Ek ken geen ander land nie.  My voorvaders het so lank gelede hierheen gekom dat ek nie eens kwalifiseer vir ‘n voorsaat visa nie.  

Daarom gaan ek nie onrustig slaap as ek hoor dat daar diegene is wat my nie ‘n plekkie in die son gun nie.  Ons is hier om ‘n rede en al weet ons nie wat die toekoms inhou nie, weet ons dat God nie sal toelaat dat iemand die land waar Hy ons hervestig het sal afneem nie.   

Daar is egter ook ‘n verantwoordelikheid wat daarmee gepaardgaan. Ek moet ‘n bydrae tot die samelewing lewer en ek moet sorg dat ek binne die wil van God bly.  As ons afdwaal, kan ons nie verwag dat God geduldig moet bly nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...