Thursday 21 April 2016

Engele en hare

Lukas 12 : 7  Selfs die hare op julle kop is almal getel. Moenie bang wees nie. Julle is meer werd as baie mossies.


Dit is darem ‘n wonderlike gedagte – dat God selfs weet hoeveel hare daar op my kop is – ek weet dit nie eens self nie.  Hy ken my deur en deur – niemand ken my so goed soos Hy nie.  Jy kan iemand net so goed ken as jy daardie persoon self gemaak het en as jy elke oomblik van elke dag by daardie persoon is en daarom kan ek jou verseker dat jy nooit, ooit alleen is nie.  

Op ’n ligter noot, deel ek ’n epos boodskap met jou:  “Weet jy hoekom jou hare soggens so deurmekaar is?”  “Omdat die engele besig was om jou hare te tel.”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...