Sunday 29 May 2016

Beweeg aan

Filippense 3 : 13  ek maak my los van wat agter is en strek my uit na wat voor is.

Dis so maklik om deur die lewe te gaan terwyl jy fokus op dit wat nie uitgewerk het nie… foute, seerkry, ens.  Ons bly tob oor dit wat kon wees.  As ek maar net my studies voltooi het… Ek moes meer tyd met my kinders spandeer het…  As ek net nie ‘n slagoffer van personeelverminderingwas nie…  Somsdink ek oor romantiseer ons selfs die verlede.  Ons vergeet van die mense wat ons by die maatskappy geirriteer het of dat die kinders stout was. 

So lank as wat ons in die verlede leef en op die negatiewe fokus, is dit waar ons gaan vashaak.  En die nadeel is dat ons die positiewe geleenthede wat God vir ons beplan misloop. Jy kan niks aan die verlede doen of verander nie, maar jy kan jou toekoms verander.  Die gif van die verlede gaan jou toekoms vergiftig. 

Los die verlede vir eens en vir altyd.  Wat gebeur het, het gebeur.  Wat in die toekoms gaan gebeur, hang van jou optrede en houding af.  As jy egter ‘n ander uitkoms wil hê, moet jy anders begin optree. As jy eensaam is, reik uit na ander.  As jy hartseer is, begin daadwerklik die humor in die klein dingetjies raaksien.  As jou geldsake benard is, dink watter van jou talente jy kan aanwend om ‘n inkomste te genereer.  Wat jy ookal doen, moet die teenoorgestelde wees as dit wat jy tot nou toe gedoen het sodat jy ‘n ander uitkoms kan kry.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...