Monday 30 May 2016

Geskenk

Efesiers 2 : 8  Julle is inderdaad uit genade gered, deur geloof. Hierdie redding kom nie uit julleself nie; dit is 'n gawe van God.

Ons dien so ‘n vrygewige en liefdevolle God.  As jy nie vir iemand lief is of as daar nie iemand is wat jou oorlaai met liefde nie, sal dit dalk moeilik wees om jou voor te stel hoe groot God se liefde vir jou is.  Dit is allesomvattend.  Hy het jou so lief dat Hy enige iets sal doen om ‘n verhouding met jou te hê. 

Ons leer in die Bybel dat sonde die mens van God skei, maar onthou net dat God nie van jou verwyder wil wees nie.  Dit is juis hoekom Hy Sy Seun gestuur het om vir ons sondes te betaal.
Daar is mense wat dink hul kan hul plek in die hemel verdien.  Hulle dink as hul genoeg goeie dade doen of die regte dinge doen of sê dit aanvaarbaar vir God sal wees.  Of hul dink as hul kerk toe gaan en darem nie te groot sondes pleeg nie, hul steeds hemel toe sal gaan.  Party wil hul lewe eers in orde kry voor hul tot bekering kom.

Let egter op dat vandag se teks ons daarop wys dat redding ‘n gawe van God is.  Ons kan dit nie verdien of daarvoor betaal met goeie dade nie.  Jy kan dit net kry as jy dit aanvaar as geskenk van God. 

As jy God nog nie as jou Verlosser en Saligmaker aanvaar het nie, wil ek jou uitnooi om dit vandag te doen.  Daar is geen beter tyd as vandag om daardie geskenk te aanvaar nie. 

Mag jy gevul word met ‘n wonderbaarlike vrede en gemoedsrus wanneer jy daardie kosbare geskenk aanvaar. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...