Sunday 15 May 2016

Gehoorsaamheid

Eksodus 19 : 5  As julle My gehoorsaam en julle aan my verbond hou, sal julle uit al die volke my eiendom wees

Soms verwag God dinge van ons wat eenvoudig nie sin maak nie.  Dit pas nie in by ons verwysingsraamwerk nie, nog minder by ons eie planne.  Gewoonlik is dit iets wat jou laat kopskud en wonder oor God.

U wil hê ek moet bedank!  Ek is die enigste broodwinner en as ek by die huis kom is daar ‘n hele paar ogies wat op my vertrou om te voorsien in elke behoefte van hulle.  U weet tog dit is nie moontlik nie, God.  U wil hê ek moet my studies hervat… op 43… met 3 klein kindertjies en ‘n man wat werkloos is!  Nee, ek het seker verkeerd gehoor.  U wil hê dat ek my spaargeldjies moet gebruik om vir so en so te gee!  U wil hê dat ek my vaste werk los en ‘n eie besigheid begin!

Dalk moet ons ophou dink.  Ons annaliseer en ontleed.  Dit moet sin maak, maar met God maak goed selde sin. As dit nie so ‘n bietjie onmoontlik lyk nie, gaan daar heel waarskynlik nie geleentheid vir ‘n getuienis wees nie. 


Jy kan net jou hoogste potensiaal bereik as jy God blindelings vertrou.  Al maak dit nie sin nie, wees net gehoorsaam en jy sal verbaas staan om te sien waarheen Hy jou lei.  Elke keer wat jy in gehoorsaamheid reageer, sal daar seën volg.  God beloon altyd gehoorsaamheid.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...