Monday 2 May 2016

Pragtig!

Psalm 139 : 14  Ek wil U loof, want U het my op 'n wonderbaarlike wyse geskep. Wat U gedoen het, vervul my met verwondering. Dit weet ek seker:

Lees weer hierdie woorde van Dawid in Psalm 139.  Voel jy ook so oor jouself?  Is jy ook trots op wie jy is?  Op wie God jou gemaak het?

Ongelukkig dank meeste van ons nie juis so nie.  Ons is ons eie grootste kritici.  Ons vind fout met ons liggaam, ons persoonlikheid, ons wese.  Ons breek onsself af.  Ja,nederigheid is goed, maar dit beteken nie dat jy nie spesiaal, uniek of kosbaar is nie.  Niemand anders het jou vingerafdruk nie.  Daar was nog nooit iemand soos jy nie en daar sal ook nooit iemand identies aan jou wees nie.  Jy is die bloudruk waarmee God slegs een van jou gemaak het. 

Sê eerder vir jouself: “Ek is wonderlik, aantreklik, opwindend."  Jy sal voel hoe jou energievlakke styg, soos jou bors uitstoot van trots.  So verbeter jou selfbeeld en jy begin ‘n lewe van uitnemendheid leef.


Ignoreer wat jy tot dusver van jouself gesê het of wat jy geglo het wat ander van jou gesê het.  Begin glo wat God van jou glo.  Sien jouself vir ‘n verandering deur God se oë.  Pragtig!

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...