Tuesday 3 May 2016

God se tydsberekening

Filippense 4 : 11  Ek sê dit nie omdat ek gebrek ly nie, want ek het geleer om my in alle omstandighede te behelp.

Wanneer ons so gefokus is op ons toekoms, staan ons ‘n kans om die eintlike doel vir ons lewe mis te kyk.  Ons ontwikkel as’t ware oogklappe wat ons daarvan weerhou om enige iets anders raak te sien.   Indien ons dan nie ons doel bereik nie, ervaar ons dat geluk ons bly ontwyk.  Met ander woorde, ons geluk hang af van wat ons bereik.  Die teenoorgestelde is dus ongelukkigheid.

Sodra ons drome en doelwitte ons begin frustreer, moet ons besef dat ons balans versteur is… dat ons te afhanklik daarvan is… dat dit ons beheer.  So hoe nou gemaak? Laat gaan.  “God, ek gee dit alles oor aan U.  U ken die begeertes van my hart, maar meer nog, U weet wat die beste vir my is.  Ek kies om U te vertrou, dat U sal weet wanneer ek gereed is hiervoor.


Sodra ons leer om tevrede te wees met ons omstandighede, verloor die vyand sy greep op ons lewe.  Dan het dit nie meer die mag om ons te beheer of frustreer nie. Deur oor te gee, bewys ons dat ons God vertrou.  Wanneer jy God vir die regte tydsberekening vertrou, sal jy met vrede en vreugde gevul word, wel wetend dat God net goeie planne vir jou het en dat dit op die punt staan om te gebeur.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...