Thursday 5 May 2016

Vergifnis

Matteus 6 : 12 en vergeef ons ons oortredings soos ons ook dié vergewe wat teen ons oortree;

Ek weet nie van jou nie, maar daar is tog dinge wat ek in die verlede gedoen of gesê het waaroor ek spyt is.  Dit is dan nodig om na die persoon te gaan wat jy tenagekom het en omverskoning tevra.  Of jou verskoning aanvaar gaan word, is ‘n ander saak.  Ek glo ons vra juis verskoning omdat ons hoop en glo die ander persoon sal ons misstap oorsien/vergewe.  Stel jou nou voor jy het deur die hele proses gegaan, net om te hoor dat jammer ongelukkig nie alles gaan regmaak nie of dat dit nie genoeg is nie. 

Daar is mense wat eenvoudig nie kan, of wil, vergewe nie.   Ek kan nie oordeel nie, want ek is nie in jou situasie nie.  Wat ek wel weet is dat ons almal feilbaar is en almal iewers iets gaan doen waaroor ons berou het.  As ons dan verwag om vergewe te word, hoekom kan ons nie ook vergewe nie.

Sukkel jy ook om te vergewe?  Dalk is jy ook iemand wat daardie rympie sing:  “Ek sal hul vergewe, maar vergeet… nooit.” 

Vergifnis is nie ‘n eenrigtingstraat nie.  Dis ‘n wedersydse gebaar… ‘n gebaar van genade.  God begenadig ons oor en oor en daarom kan ons ook ons medemens begenadig. 


Vergeef en spreek vry.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...