Wednesday 4 May 2016

Trek jou tentpenne uit

Filippense 3 : 14  Ek span my in om by die wenstreep te kom, sodat ek die hemelse prys kan behaal waartoe God my geroep het in Christus Jesus.

Partykeer bereik ons ‘n plek in ons professionele lewe waar ons vashaak.  Ons slaan tent op en kap die penne lekker diep in.  Dan bly ons daar.  Later is dit nie meer so gerieflik nie en ons begin mor en kla, maar ons bly waar ons is.

Is dit tyd dat jy jou tentpenne uittrek en kamp afslaan sodat jy kan aanbeweeg?  Vra jouself af wat veroorsaak dat jy nie wil aanbeweeg nie.  En wees sommer lekker eerlik met jouself.  Soms is dit omdat ons nie harder wil werk nie… soms is dit omdat ons en die baas of kollegas ‘n goeie verhouding het… of dalk is jy gerieflik naby die werk en nie lus vir vroeër opstaan of verkeer nie. 

Jy weet seker teen die tyd dat niks gaan verander as jy dieselfde dinge doen wat jy in die verlede gedoen het nie.  Verandering is nodig… om die waarheid te sê, dis noodsaaklik.

God het fantastiese planne vir jou, maar jy sal uit jou gemaksone moet tree sodat jy die geleentheid kan kry om te groei en die mens te word wat Hy jou bestem het om te wees.  In die proses sal jy God ook beter leer ken en verbaas staan wanneer Hy voor jou uitstap.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...