Thursday 9 June 2016

Leef die lewe wat God vir jou aanwys

Psalm 119 : 37  Weerhou my van 'n nuttelose lewe, laat my leef op die weg wat U aanwys.


‘n Vriendin van my werk saam met iemand wat die lewe vir haar baie moeilik maak.  Die persoon sal byvoorbeeld werk waarmee sy moet begin wegsteek en dan onopsigtelik dit op die laaste nippertjie in haar in-mandjie kom druk.  Natuurlik kan my vriendin dan nie haar spertye haal nie, wel behalwe as sy saans tot watter tyd sit en werk.  Of die persoon sal ‘n oproep maak waartydens sy my vriendin openlik bespreek, wel wetende dat my vriendin die gesprek kan hoor.  My vriendin moet natuurlik op haar tande kners om nie iets te sê of doen nie.  As my vriendin dit met hul direkte hoof opneem, word sy van rassisme beskuldig.  Jy sal met my saamstem dat hierdie nie ‘n maklike situasie is om jou Christenskap uit te leef nie.

Om ‘n lewe van oorwinning te leef, soos God ons beloof, is dit nodig dat ek en jy baie selektief is met dit waaraan ons, ons tyd en aandag bestee.    Sekere gedagtes sal ons moet ignoreer… sekere gesprekke of kommentaar, en sekere mense, sal ons moet ignoreer.  Dit is natuurlik nie maklik as dit ‘n kollega is nie, maar ons sal dit tog sover moontlik moet probeer.  Ons maak partykeer die fout om te dink ons moet elke geveg veg.  Meeste van hierdie gevegte kom bloot oor jou pad om jou aandag af te lei.  As die geveg nie tot God se eer is nie, ignoreer dit.

Ons is so besig om almal te oordeel en te probeer regruk (jou eggenoot, jou kinders, jou kollegas, jou vriendin) of selfs om hul guns te wen, dat ons nie tyd het om op ons eie drome te fokus nie.  Draai weg van dit wat jou aandag aflei.  Onthou ook dat jy niemand se goedkeuring nodig het nie, net God s’n.


Dis nogal bevrydend wanneer jy besef dat jy nie nodig het om jouself heeltyd te verdedig nie.  Dit is ook nie nodig om diegene wat jou te na gekom het terug te kry nie.  Dan besef jy dat jy uiteindelik op God en jou siel kan fokus.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...