Thursday 2 June 2016

'n Jakkals in jou beursie

Salomo 2 : 15  “Vang vir ons die jakkalse, die klein jakkalsies wat die wingerde verniel, ons wingerde wat al bot.

Dis dikwels nie groot dinge wat ons terughou nie, maar daardie kleinjies.  So byvoorbeeld sal ons maklik ‘n paar rand op koffie en ‘n muffin uitgee of oorspandeer op ons kruideniersware begroting.  Al hierdie klein uitgawetjies en ekstras tel gou op en voor jy jou kom kry, is jou kredietkaart ‘n probleem. 

As jy dink hoeveel ure jy insit om jou salaris te verdien… al die vroeg opstaan… geen etenstyd… ekstra ure sonder betaling… moet jy besef dat jy jou harde werk misken wanneer jy nie jou spandeer gewoontes in toom hou nie.  Hoeveel van ons gaan byvoorbeeld ons strokies na?  Ek koop gewoonlik net in die Winter vir my kat kristalle vir sy sandbak.  Twee weke gelede gaan ek my strokie na by die huis terwyl ek uitpak en so waar as vet, daar staan dit swart op wit… 2 sakke kristalle.  Natuurlik het ek die winkel hieroor gaan aanspreek en my geld teruggekry.  Net so moet jy jou bankstate ook nagaan.  Hoor bietjie by die bank of hulle nie goedkoper rekeninge het nie. Jy kan status nie eet nie, so is ‘n platinum kredietkaart, waarvan die fooie gewoonlik die hoogste is, regtig onnodig?

Jy moet ook na ander aspekte kyk, byvoorbeeld jou versekering.  Jou motor verminder in waarde, so ook meeste items wat ons spesifiseeer.  En tog sit die versekeraar elke jaar jou premie op.  As jy geen eise gehad het nie, en daar is items wat in waarde verminder, moet jy aandring op ‘n verlaging in premie, eerder as ‘n verhoging.

Moenie toelaat dat die klein jakkalsies jou finansiële wingerd verniel nie.  Jy is aangestel as rentmeester oor jou finansies.  Werk verantwoordelik daarmee, maar vra God veral waarop Hy wil hê dat jy jou swaarverdiende geld spandeer.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...