Sunday 5 June 2016

Gee

Markus 12 : 17  Jesus sê toe vir hulle: “Gee aan die keiser wat aan die keiser behoort, en aan God wat aan God behoort.” En hulle was stom van verbasing oor Hom

Dis interessant hoe meeste mense wat nie twee keer dink om geld op onnodighede uit te gee, hul beursie deursoek vir die kleinste moontlike muntstuk Sondag in die kerk of vir die bedelaar by die robot.  Verskonings is volop… ek wil eers my geldsake regruk alvorens ek my tiende gee. Die kerk  kry genoeg.  ‘n Tiende van watter bedrag? 

Dit gaan oor gehoorsaamheid.  Hoor wat God van jou verwag.  En onthou altyd, dit wat jy het, is nie joune nie… alles kom van God. 

By die radio het ons onlangs ‘n ‘pledge’ gehad.  God het dit op my hart gelê om ‘n sekere bedrag te skenk.  Die boodskap was duidelik.  Ek moes die bedrag skenk en hul vra om dit spesifiek aan te wend vir kruideniersware.  Die kruideniersware moes geskenk word vir iemand wat in gehoorsaamheid, uit die min wat hul het, kom ‘pledge’.  Daar kom toe ‘n man met ‘n R20.  Hy is werkloos en dit is sy enigste R20, maar God het gesê hy moet die R20 kom ‘pledge’.  Ek wens jy kon die trane oor daardie man se wange sien stroom toe hy met soveel meer wegstap as wat hy gegee het.  Dit gaan nie oor gee of hoeveel jy gee nie, maar hoekom jy gee, jou gesindheid. 

Jy kan nie ontvang as jou hande toe is nie.  Jy moet gee sodat jy ruimte het om te ontvang.   En wanneer ons getrou is met min, kan God ons met meer vertrou.  Iemand het eendag gesê:  “You can’t outgive God.”  Amen!

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...