Tuesday 7 June 2016

Ontwaak

Romeine 13 : 11 En dit alles is nodig omdat julle weet hoe laat dit al is. Die uur is reeds daar dat julle uit die slaap moet wakker word, want die tyd van ons finale verlossing is nou nader as toe ons tot die geloof gekom het.

 Soveel van ons leef ‘n lewe waar ons oorweldig is deur die eise van ons tyd.  Ons is uitgeput, leef van pille en maak psigiaters en sielkundiges skatryk.  Vir party mense is dit so erg dat ek glo hul leef nie eens meer nie.  Hul haal asem en doen wat van hul verwag word, maar hul is lankal dood van binne.
As dit jy is, is dit hoog tyd dat jy jou lewe terugneem.  Laat ek jou bemoedig om jouself te verhef bo die dinge wat jou terughou.  God sê:  “Ontwaak my kind, ek wil jou nie langer in hierdie omstandighede sien nie.    Jy’t lank genoeg rondgeploeter.  Dis tyd om jou volwaardige plek in te neem."
Wat is die essensie hiervan?  As gelowige ploeter jy nie voort nie, jy leef voluit.  Jou redding is naby, en so ook jou uitkoms.  Die tyd vir jou om gelukkig te wees, is hier.  Die tyd vir jou om daardie spesiale iemand te ontmoet, is hier.  Soos wat jy op ‘n afstand ‘n braaivleisvuur kan ruik, so kan jy jou deurbraak as’t ware ‘ruik’.
Dis opwindend, is dit nie?

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...