Monday 6 June 2016

Maak los

Filippense 3 : 13  Broers, ek verbeel my nie dat ek dit alles al het nie. Maar een ding doen ek: ek maak my los van wat agter is en strek my uit na wat voor is.

 Wat keer jou om die beste wat God vir jou in stoor het te ontvang?  Vandag is die dag vir ‘n deurbraak sodat jy kan uitkom by die plek wat God jou voor, voorberei het.  Onvergewensgesindheid is een van die dinge wat jou kan terughou.  Vrees is nog een.  So ook jaloesie, stress, kleingelowigheid en verslawing.  Hierdie dinge is nie van God nie.  As jy ‘n gelowige is, het jy die saad van die grootte God in jou.  Daar is geen uitdaging te groot vir jou nie.

Jy sal onthou hoe Josua en Kaleb van die beloofde land teruggekom het nadat hul dit verken het.  Hul woorde aan Moses was:  “Laat ons onmiddellik die land binnegaan.”  Nie volgende week of volgende maand of wanneer dit of dat eers gebeur het nie, maar nou.  Hulle was nie mense wat dinge oor-analiseer nie.  As jy byvoorbeeld alles herkou en eers by almal goedkeuring of bevestiging wil kry alvorens jy beweeg, gaan jy net mooi nêrens kom nie.  Jy sal vasgevang bly in die klitsgras van klein dingetjies.

Besluit vandag om jou nie verder deur hierdie klein goedjies te laat terughou nie.  Wees ‘n Josua of ‘n Kaleb.  Moenie na jou omstandighede kyk nie, kyk na jou God, want Hy bemagtig jou om die goeie wat Hy vir jou in stoor het, jou eie te maak.


No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...