Thursday 23 June 2016

Vrees is 'n leuen

2 Timoteus 1 : 7  Die Gees wat God ons gegee het, maak ons immers nie lafhartig nie, maar vul ons met krag en liefde en selfbeheersing

God se begeerte is dat jy voortdurend groei, dat jy voortdurend hoër hoogtes vir jou lewe bereik. Baie keer gebeur dit dat ons besluit om God te vertrou, net om deur die vyand anders oortuig te word.

Sodra jy gedagtes ervaar soos:  “wat as ek misluk” “wat as ek dit nie maak nie” “wat gaan ander van my dink” “jy is nog nie gereed nie”, kan jy maar weet dit is nie van God nie.  God glo in jou, want Hy’t jou gemaak en ek glo nie God het jou met defekte gemaak nie.


Die Bybel sê vrees is ‘n gees. Dit speel op ons emosies en hou ons terug.  Die goeie nuus is egter dat jy die mag het oor vrees.  Volgens die woord sal liefde vrees oorwin.  Wanneer ons God se liefde ontvang, het ons vertroue in die toekoms omdat sy planne vir ons net goed is.  Vrees is ‘n leuen. Kies vandag om God te glo en ontvang Sy liefde sodat jy vrees kan oorkom en vorentoe kan beweeg om jou toekoms tegemoet te gaan wat God vir jou voorberei het.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...