Sunday 26 June 2016

Wat uit jou mond kom, bepaal jou toekoms

Spreuke 18 : 21  Die tong het mag oor dood en lewe; dié wat lief is om te praat, sal die gevolg dra.

Liewe Medegelowige,

Soos wat ons die middel van die jaar nader, wil ek jou bemoedig en uitdaag om woorde van lewe oor jou eie lewe te spreek.  Dit wat uit jou mond kom, bepaal jou toekoms.  Niemand, behalwe jy, besluit wat uit jou mond kom nie.  Jy het totale beheer oor dit wat jy uiter.  Dus beskik jou woorde oor die mag om dinge te laat gebeur; goed of sleg. Hulle is die saadjies wat jy in jou eie lewe saai.

Indien jou woorde gevul is met geloof, hoop en belofte, dan sal dit die vrugte wees wat jy gaan oes.  As jy egter ontmoedigende woorde, vrees of negatiwiteit uiter, dan gaan dit ongelukkig ook deel wees van jou lewe.

Soos wat ons die tweede semester van 2016 tegemoetgaan, kan jy ‘n besluit neem om vars te begin.  Ek verklaar in geloof jy is alles wat God jou geroep het om te wees. 

Wees bedag op jou woorde. Vermy elke enkele negatiewe uitlating. Maak ‘ek kan’, jou mantra.  “Ek kan, want ek is geseën… ek is in staat… ek is talentvol… ek is oulik… ek is alles wat God my geroep het om te wees.


Ek waardeer dat jy “Wat sê die Woord” lees en met jou vriende en familie deel.  Weet vandag dat ek vir jou bid en begeer dat jy God se guns en goedheid in jou lewe sal ervaar, van nou af tot in ewigheid.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...