Thursday 14 July 2016

Veel beter

Jesaja 61 : 7    In plaas van vernedering sal julle twee keer soveel besittings hê as tevore, in plaas van minagting sal julle lof ontvang oor wat julle besit. Julle sal in julle land twee keer soveel besit as tevore en julle sal altyd vreugde hê.

In die Ou Testament lees ons van die moeilike tye waardeur die volk van God moes gaan.  Hul was dikwels in gevangeskap en is sleg behandel deur verskeie nasies. 

Juis daarom moes hierdie woorde vir hul ongelooflik bemoedigend gewees het.  En toe die tyd aanbreek, was God getrou aan Sy woord.

Die Koekkedoor deelnemer, Wessel, het met die laaste episode gesê:  “Ek kan nie glo hoe my lewe verander het nie.  Ek sou ‘n maand gelede nooit kon dink dat ek vandag hier sou staan.”  Hy het nou wel nie daardie episode gewen nie, maar sy lewe sal nooit weer dieselfde wees nie.  Te veel deure het vir hom oopgegaan.

Maak vandag hierdie belofte ook deel van jou toekoms.  God gaan jou optel uit die put waarin jy jouself bevind.  Hy gaan jou hele lewe verander.  God gaan altyd voluit en Hy hou daarvan om verwagtings te oortref. 

Dalk glo jy dit nou al te lank… jy glo, maar niks gebeur nie, om die waarheid te sê jou situasie vererger net.  Onthou die nag is op sy donkerste net voor die dagbreek. Jou tyd gaan aanbreek en dit gaan skouspelagtig wees.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...