Wednesday 13 July 2016

Aanvaarding

Romeine 15 : 7  Aanvaar mekaar dan, soos Christus julle ook aanvaar het, tot eer van God

Chere Botha vertel hoe mense gebid het dat sy ‘genees’ moet word toe sy gebore is as Down Sindroom baba.  Haar ma het egter gevra dat hul eerder moet bid dat sy haar volle potensiaal sal bereik.  En hoe het sy nie haar potensiaal bereik nie!

Chere is die eerste volwaardig gekwalifiseerde Down Sindroom onderwyseres.  Sy het al soveel bereik. Niks hou haar terug nie.  Alles wat sy doen, doen sy voluit. Sy oefen juis nou haar Engels, om die woorde duidelik uit te spreek sodat sy Engelse toesprake kan hou.  Oor en oor hoor jy haar sê:  “Ek dank my Hemelse Vader vir al die geleenthede.” Sy gee Hom al die eer. 

Haar nuutste deurbraak is ‘n rol in ‘n verhoogstuk met die titel ‘Die hemel het ‘n kromosoom verloor’ 

So dikwels vra ons:  “Why me?” Hoekom gebeur dit met my?  Hoekom moet ek so swaar kry?  Chere het heeltemal ‘n ander uitkyk.  Sy reken sy sou nooit die lewe gehad het wat sy vandag het as sy ‘normaal’ was nie. 

Is dit nie juis ‘n kwessie van aanvaar wie God ons gemaak het en eerder te fokus om die beste ‘ek’ te wees nie?  Ons wil so graag ‘n ander lewe hê as die een wat ons het… ons wil so graag soos ander wees of soos hulle lyk.  Aanvaar wie jy is.  Jy is perfek en presies wat God beplan het.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...