Wednesday 31 August 2016

'n Nuwe begin

Markus 2 : 22 “Niemand gooi ook nuwe wyn in ou velsakke nie, want dan laat die wyn die sakke oopbars, en die wyn sowel as die sakke gaan verlore. Nuwe wyn word in nuwe sakke gegooi.”

Is jy gereed vir die volgende vlak… geestelik, fisies en emosioneel? Soms hoor ons dat God meer vir ons in stoor het en ‘n flammetjie van hoop begin flikker.  So kom die Gees in lyn met God se wil, maar ander kere word ons met twyfel gevul.  Dan dink ons:  “Dit sal nooit gebeur nie…  Alles is teen my… Ek het die dokter se verslag gesien en sy woorde gehoor… dis finaal…”

Hoor vandag God se hart.  Dis die ou wynsakke… dis die ou manier van dink en dit moet afgeskud word.  Hierdie is ‘n nuwe seisoen.  Wat gebeur het, behoort tot die verlede.  Al die teleurstellings… al die kere wat ek dit nie gemaak het of dinge nie uitgewerk het nie… dis verby.  God is steeds in beheer.  Ek gaan my denke vernuwe en ‘n nuwe visie vir my lewe kry.  Hierdie hoofstuk is afgesluit.  My denke is vernuwe en ek is gereed vir die nuwe avontuur.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...