Thursday 18 August 2016

Tomas

Johannes 20:27 Daarna sê Hy vir Tomas: “Bring jou vinger hier en kyk na my hande; en bring jou hand en steek hom in my sy; en moenie langer ongelowig wees nie, maar wees gelowig.
Op die ‘History Channel” van DSTV, kon jy na “The Bible” kyk die afgelope paar weke.  Alhoewel ek al jare lank die Bybel lees, is dit asof die karakters en ‘storie’ lewe kry op TV.  Dit is ook asof dinge waaroor ek voorheen gewonder het, nou sin maak.
In die laaste episode, word die gedeelte van die ongelowige Thomas uitgebeeld.  Thomas wat sê ek vra nou al hoe lank, maar niks gebeur nie.  En dan verskyn Jesus aan hulle en Thomas kan die gate in Sy hande sien en glo.
Dalk bid jy nou ook al hoe lank.  Dalk probeer jy so hard om te glo, maar jy voel jou geloof is te klein.  Dalk vergelyk jy jouself met ander gelowiges en voel jy skiet te kort.  Hou op!  Jy is uniek. 
Vir die eerste keer verstaan ek dat Thomas WOU glo en dat dit die rede is hoekom Jesus hom die wonde gewys het.  Thomas was die enigste van die dissipels wat sy ongeloof verwoord het, maar wanneer ek na die ‘storie’ op televisie kyk, besef ek die ander was net so ongelowig.  Hulle wou ook nie glo toe Maria vir hul kom vertel die graf is leeg nie.  Hulle het soontoe gehardloop en eers toe hul die lappe optel, het hul begin glo, maar seker ook nog maar gewonder of iemand nie die graf oopgemaak en die lyk gesteel het nie.
God is getrou.  Soos wat Jesus Hom aan die dissipels openbaar het, sal Hy Hom ook aan jou openbaar.  Ons dien ‘n omgee God.


No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...