Wednesday 17 August 2016

Die Here is my herder

Psalm 23 : 1 Die HERE is my herder; niks sal my ontbreek nie.
Hy laat my neerlê in groen weivelde; na waters waar rus is, lei Hy my heen.
Hy verkwik my siel; Hy lei my in die spore van geregtigheid, om sy Naam ontwil.
Al gaan ek ook in ’n dal van doodskaduwee, ek sal geen onheil vrees nie; want U is met my: u stok en u staf dié vertroos my.
U berei die tafel voor my aangesig teenoor my teëstanders; U maak my hoof vet met olie; my beker loop oor.
Net goedheid en guns sal my volg al die dae van my lewe; en ek sal in die huis van die HERE bly in lengte van dae.
Dit was nog altyd my mantra.  Wanneer ek deur moeilike tye gaan… as ek nie herwaarts of derwaarts weet nie…die Here is my herder.
Ek het al geld moes uitgee, wel wetend dat daar dan niks oor is vir die res van die maand nie. Dan haal ek eenvoudig diep asem en sê:  “Die Here is my herder, NIKS sal my ontbreek nie. 
Soos wat jy deur die Psalm lees, raak jy al meer bewus van Sy voorsiening.  Selfs in die dal van doodskaduwee, is daar geen vrees nie.  Wanneer die tafel gedek word, is dit tot oorbodens toe gelaai.  En boonop ‘n belofte van guns… nie guns wat jy moet gaan soek nie, maar guns wat jou volg… en jy wat in die Huis van die Here bly. 

Die Here is my herder, NIKS sal my ontbreek nie.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...