Thursday 22 September 2016

Gewoontediere

Spreuke 22 : 29  Jy sien self: iemand wat vaardig is in sy werk, kom in die diens van konings, nie in die diens van mense sonder aansien nie.

Om in ‘n groef te verval, is seker een van die maklikste dinge onder die son.  Jy hoef jouself nie eens in te span nie.  Die mens is ‘n gewoontedier.  Ons hou van rituele, tradisies, voorspelbaarheid… wel meeste van ons.  Wat my ammuseer is dat ons aanhou om dieselfde dinge te doen, maar ander uitkomste verwag.

Ons werk nie harder nie, maar ons verwag sukses.  Ons betoon nie meer liefde nie, maar ons is verbaas as die huwelik misluk. 

Daag jouself van vandag af uit om elke dag ten minste een aktiwiteit aan te pak wat jy nog nooit vantevore aangepak het nie.  Ja, jy gaan ongemaklik voel.  Groei kom nie sonder pyn nie.  Elke mens moet voortdurend groei.  Ons mag nie stagneer nie. 

Vra jouself af:  “Hoe strek ek myself?  Wat doen ek om my vaardighede te slyp?  Wat doen ek om my verhoudings vars en nuut te hou?”

Goed genoeg van gister is nie goed genoeg vir vandag nie.  Gemiddeld is nie goed genoeg nie.  ‘n Goeie jagter se spies is altyd vlymskerp.  Slyp jou lem.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...