Sunday 25 September 2016

Jy verdien dit nie

Johannes 9 : 25  Daarop het hy gesê: “Of hy 'n sondaar is, dit weet ek nie. Een ding weet ek wel: ek was blind, en nou sien ek.”

Op een tydstip het Jesus ‘n blinde genees.  Dit het die gelowige skare omgekrap.  Hulle het begin redeneer:  “Hoekom is hy genees?  Hoe is hy genees?  Wie of wat was die oorsaak dat hy in die eerste plek blind geraak het. “  Hulle het die man gepeper met vrae. 

Op ‘n stadium draai die man na hulle en sê dat hulle moet ophou, want hule verwar hom.  Hy kan nie hulle vrae beantwoord nie.  Al wat hy weet is dat hy blind was, maar dat hy nou kan sien.  Vir hom was dit eenvoudig.  Daar was geen rede om vrae te vra of te twyfel nie.  Al wat vir hom belangrik was, is die feit dat hy kan sien.

In jou lewe is daar ook vandag mense wat reken jy verdien nie jou seëninge nie.  Hulle gun niemand niks en glo veral nie dat God net voorspoed vir ons in gedagte het nie.  Moenie reageer op hul vrae of kritiek nie.  Weet jy net dat jy niks verdien, maar weet dat God alles vir jou gee wat jy nodig het, en meer.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...