Tuesday 20 September 2016

God se genadegawes

Romeine 11 : 29  As God eenmaal aan mense sy genadegawes geskenk en hulle geroep het, trek Hy dit nooit weer terug nie.

Wanneer jy aan jou toekoms dink, wat sien jy voor jou geestesoog?  Het jy groot drome?  Wat het geword van die drome wat jy oor die jare gehad het?  Miskien sê jy vandag dat dit te laat is… Dalk is jy ontnugter en teleurgesteld omdat min of geen van jou drome gerealiseer het nie.

Vandag se teks is vir my besonders.  God gee jou nie iets en as jy stout is neem Hy dit terug nie.  Sy genadegawe bly joune.  As Hy jou geroep het, is jy syne.  Jy kan afdwaal, jy kan ongehoorsaam wees, Hy gaan nie ophou om vir jou lief te wees nie.  Juis daarom kan ons rus in die wete dat Sy guns ‘vir altyd’ is. 

Is jy tevrede waar jy vandag is?  Het jy moed opgegee?  Dink jy God het moed opgegee met jou?  Nee, God het nog nooit moed opgegee nie, maar Hy kan jou ook nie skoppend en skreeuend na jou drome toe sleep nie.  Ja, dinge het nie heeltemal uitgewerk soos jy dit beplan het nie en jy is ontnugter en verslae, maar dit is nog nie te laat nie.

Daar is steeds hoop en ‘n rooskleurige toekoms wat vir jou wag.  Blaas weer lewe in die as van jou drome.  Staan op en sê:  “Ek kan en ek gaan!  Met God aan my Sy die keer, gaan ek dit maak.”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...