Tuesday 27 September 2016

Hard werk = watwou!

Genesis 3 : 19  net deur harde werk sal jy kan eet

My keel trek toe as ek sien hoe ons universiteite gevandaliseer word.  Dit breek my hart dat mense wat nooit enige finansiële bydrae tot die opbou van hierdie geskiedkundige instansies gemaak, dit so min respekteer.  Hul voel vere vir universiteite en kampusse waar vele voorgangers se toekoms geslyp en gevorm is.

Jare reeds veg en sterf mense vir die reg tot opvoeding.  Nelson Mandela het ons herinner hoe geleerdheid die wêreld kan verander.

Drizzy Bergh is ‘n 27 jarige trokdrywer van Touwsrivier.  Hy vra reguit hoekom mense wat vir dokters, prokureurs en rekenmeesters studeer, so onnosel is om hierdie plekke af te brand, net omdat hul kan.  Hy wil hê hul moet die geskiedenisboeke oopslaan en kyk waarvoor hul voorvaders geveg het.  Waar gaan die geld vandaan kom om dit wat hul vernietig te herbou en dit terwyl hul boonop aandring op gratis geleerdheid.  Drizzy, jy herstel my vertroue in die jeug.

Kom ons veronderstel die regering gee toe en daar is gratis tersiêre opleiding… vir almal.  Wat gaan die volgende eis wees?  Gratis medies… data… kos… motors… huise?  Solank as wat ons mense getrou probeer hou met ‘handouts’, is dit wat ons gaan kry.  Daar is geen respek en geen waardering vir enige iets nie, net ‘n reg om alles toe te eien en deur te trek. 

Sedert Adam en Eva se sondeval, is die mens gedoem tot werk vir dit wat ons wil hê. Ons het die reg om agteroor te sit en ontvang verloor tensy ek Die Bybel verkeerd verstaan.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...