Monday 26 September 2016

Geduld

Klaagliedere 3 : 26  dit is goed om geduldig te wag op die hulp van die Here;

As kinders het ons altyd vir mekaar gevra:  “Het jy nie ‘n wag gekry nie?”   Om te wag, om geduldig te wag, is nie juis een van my sterk punte nie.  Daarvoor is ek te impulsief en ongeduldig.  Dis nie asof ek beplan om nie te wag nie.  Ek het die beste bedoelings om geduldig te wag, maar voor ek my kom kry is my kop op gallop en maak ek planne vir ‘n vale.

As ek rondom my kyk, is ek nie die enigste persoon wat nie hou van wag nie.  As jy by die supermark of in die bank is, is ek seker jy kyk nie watter ry die langste is en val daar in nie.  Nee, ons meet die rye, kyk na die inhoud van die mandjies en probeer strategies uitwerk watter een die beste keuse is om so vinnig as moontlik deur die betaalpunt te beweeg.

By God staan tyd egter stil.  Hy kan ons behoorlik laat wag.  Ek dink nie Hy doen dit doelbewus nie.  ‘n Duisend jaar is immers vir Hom soos een minuut.  Soms voel ek net die afwagting dryf my teen die mure uit.

Klaagliedere laat my egter twee keer dink.  Dit is goed om geduldig te wag.  Here leer my asseblief om geduldig te wag.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...