Thursday 8 September 2016

Woorde

Jesaja 50 : 4  Die Here my God het my geleer om die regte woorde te gebruik sodat ek dié wat moeg is, kan moed inpraat.

Enige iemand wat al iemand anders moes troos, sal weet dat daar tye kom dat jy eenvoudig nie die regte woorde het nie.  Miskien is dit omdat ons altyd voel ons moet iets sê.  En meesal eindig ons op deur vir die persoon van ons eie ervaring gedurende ‘n soortgelyke situasie te vertel.  Wanneer iemand rou en seer is, wil hul nie jou storie hoor nie.  Soms moet jy net daar wees.

Woorde is belangrik, wanneer jou woorde Sy woorde is.  Daar is mense wat God oor jou pad bring juis omdat Hy wil hê dat jy hul deur jou woorde nuwe moed gee.  Ek is geseënd met so ‘n vriendin. Soms sal ek vir haar vertel waar ek gefaal het en dan bring sy my terug na God se woord en sy laat my insien hoe die situasie vir God tot eer kan strek.

Ons kan ook woorde gebruik om ons eggenoot of kinders te verseker van ons liefde.  Soms praat ons aanhoudend, maar ons sê eintlik niks nie.  Praat eerder minder, maar maak seker jou woorde bou, eerder as wat hul merke laat of afbreek.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...