Tuesday 11 October 2016

Here, praat met my

Wens jy ook partykeer jy kan God se stem hoor?  ‘n Vriendin van my sê altyd, sy’t nou al so gebid dat sy enige oomblik ‘n sms of email van Bo verwag.

Ek moet erken ek wil Hom ook hoor soos wat Hy met Moses, Dawid, Elia en vele ander gepraat het.  Soms probeer ek my indink hoe die lewe saam met Jesus destyds moes wees.  Oh my word, ek sou soos ‘n verliefde tiener al agter Hom aangeloop het en aan Sy lippe gehang het elke keer dat Hy ‘n gelykenis sou vertel.

Terug na die werklikheid.  God praat wel vandag nog met ons, maar op ‘n Goddelike manier, d.m.v. Sy Gees.

Joël 2 :  28 – 32 Wanneer dit alles gebeur het, sal Ek my Gees laat kom op al die mense, julle seuns en julle dogters sal as profete optree, julle oumense sal drome droom, julle jong mans sal visioene sien.  In daardie tyd sal Ek my Gees laat kom selfs op dié wat nie in aansien is nie.  Ek sal tekens gee, in die hemel en op die aarde: bloed, vuur en rookwolke.  Die son sal donker word, die maan bloedrooi en dan sal die groot, die vreeslike dag van die Here kom.  Elkeen wat die Naam van die Here aanroep, sal gered word. Op Sionsberg en in Jerusalem sal daar uitkoms wees. So het die Here beloof. Dié wat deur die Here geroep is, is by dié wat gered is.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...