Sunday 9 October 2016

Two-tone

Openbaring 3:16  Maar nou, omdat julle lou is, nie warm nie en ook nie koud nie, gaan Ek julle uit my mond uitspoeg.

Nie so lank gelede, het my ketel die gees gegee en begin ek toe uitkyk vir ‘n nuwe een.  So kom ek toe op ‘n nuwe gier af:  ”two-tone”.   Alhoewel ek op soek is na ‘n swart ketel, sien ek toe ‘n swart ketel met ‘n wit handvatsel of ‘n wit ketel met ‘n swart handvatsel.  Dit het my geammuseer, maar dis nie iets wat ek noodwendig wil besit nie.  Uiteindelik het ek wel ‘n eenvoudige swart ketel gevind.
Maar die ervaring het my laat oplet hoe algemeen ‘two-tone’ eintlik is.  Daar is motors wat een kleur is, maar ‘n deel van die deur is ‘n swart, of die dak is ‘n ander kleur.  So let ek ook op hoe vrouens se hare onder donker is en bo lig. 

Dit het my laat dink dat iemand nie seker is watter kleur hul die meeste van hou en dus gaan vir ‘n kombinasie van twee kleure.  Party mense leef ook so ‘n kombinasie-lewe.  In die geselskap van gelowiges, is hul gelowig, maar sodra hul tussen hul kuier vriende is, pas hul persoonlikheid aan by hierdie groep se manier van doen en optree.

Om ‘n ketel of ‘n motor te kies, is maklik, maar as Christen moet jy baie mooi besluit of jy warm of koud gaan wees.  Tussen-in oftewel lou, het verrykende gevolge.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...