Thursday 6 October 2016

Hy sal jou trane afdroog

DIE Openbaring 21:4  Hy sal al die trane van hulle oë afdroog. Die dood sal daar nie meer wees nie. Ook leed, smart en pyn sal daar nie meer wees nie. Die dinge van vroeër het verbygegaan.”

Tydens my pa se siekte en veral die laaste maand van sy lewe, was ek voortdurend hartseer.  Ja, ek was hartseer oor hom en dit waardeur hy gaan, maar ek was oor baie ander dinge ook hartseer.  My pa het so ‘n tragiese lewe gely en hy het so min geleenthede gehad.  Ek was hartseer omdat soveel jare verlore jare.  Soms kon ek nie eens verwoord presies hoekom ek hartseer is nie, maar ek het hierdie leë pyn binne my gehad.

Is jy vandag hartseer?  Dalk is jy ook hartseer oor ‘n geliefde wat jy aan die dood afgestaan het.  Voel dit vir jou of jy nooit weer vreugde gaan ervaar nie? 

Openbaring gee ons weer hoop.  Op aarde sal daar altyd rede vir trane en hartseer wees, maar eendag sal God self ons trane afdroog en sal daar geen trane meer wees nie.

Wat ‘n wonderlike vooruitsig.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...