Sunday 27 November 2016

Ek kan nie wag nie!

Psalm 118 : 24  Dit is die dag wat die Here gemaak het; laat ons daaroor juig en bly wees

Toe jy vanoggend jou oë oopgemaak het, wat was jou eerste gedagte?  Aag nee, die Maandag… hoekom is dit nie naweek nie?  O, hoe gaan ek deur hierdie week kom!  Urgh… 5 dae van werk… 5 dae saam met idiote… 5 dae onder daardie baas van my… En toe trek jy die kombers oor jou kop en besluit jy gaan nog so 5 minute lê om moed bymekaar te skraap om die dag aan te pak.

Ek gee toe, soms is dit bloot plig wat ons dwing om uit die bed te klim en te doen wat van ons verwag word.  Of soos ek altyd sing:  “I owe, I owe… and off to work I go.”  Wanneer jy aan jou verpligtinge dink, besef jy baie gou dat jy maar moet twee keer dink voor jy eenvoudig weier om te gaan werk.

Dalk sal dit help as jy jou uitkyk op die nuwe dag verander.  Dis ‘n dag wat God gemaak het.  Maak hy foute?  Nee, Hy het hierdie dag haarfyn beplan en Hy het jou nodig om jou deeltjie te gaan doen.  Staan met ‘n lied in jou hart op en weet dat jy vandag ‘n rol het om te speel.  Iewers kan God jou gebruik om iemand se dag op te helder.  Begin met afwagting uitsien na die geluk wat jy in iemand se oë gaan sien.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...