Thursday 24 November 2016

Dankbaarheid

Tessalonisense 5:18  Wees in alle omstandighede dankbaar

Iemand sê die week iets wat my nogal aan die dink gesit het.  Wat sou ek vanoggend gehad het as ek net sou hê dit waarvoor ek God gister(aand) bedank het?

Ons neem soveel as vanselfsprekend dat ons vergeet of dink dit is nie nodig om dankie te sê nie.  Al is jy die rykste en vernaamste mens in die wêreld, is niks gewaarborg nie.  Jy mag reken jy het hard gewerk vir dit wat jy het, maar sonder die deure wat vir jou oopgegaan het, of die geleenthede wat oor jou pad gekom het, sou jy nie gewees het waar jy vandag is nie.  Wat ons het, is net genade. 

Daarom is dit nodig dat ons ‘n lewe van dankbaarheid leef.  Ek praat nie van ‘n jammer-dat-ek-leef houding nie, ek praat van erkenning gee vir die Een wat my met soveel seëninge bederf.

En as jy iemand is wat min het, dank God ook vir die min wat jy het.  Daar is altyd rede tot dankbaarheid.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...