Wednesday 23 November 2016

Homoseksualiteit

1 Korintiërs 6 : 9 – 10  Of weet julle nie dat mense wat onreg doen, geen deel sal kry aan die koninkryk van God nie? Moenie julleself mislei nie: geen onsedelikes of afgodsdienaars of egbrekers of mense wat homoseksualiteit beoefen of diewe of geldgieriges of dronkaards of kwaadpraters of bedrieërs sal deel kry aan die koninkryk van God nie

Die relevansie van Die Bybel in vandag se tyd, word al jare lank bevraagteken.  Die mees onlangse debat rondom die toelaatbaarheid van gay huwelike in die NG Kerk is ‘n goeie voorbeeld hiervan. Net omdat die samelewing iets aanvaar, beteken dit nie dat dit vir God aanneemlik is nie. 

Dit breek my hart om hierdie teks vandag te deel, want ek het dierbare gay vriende en kollegas en ek het hul nog nooit die rug gekeer, en sal ook nooit, want ek staan nie in hul skoene nie.  Juis daarom is dit nie vir my om te besluit wat is aanvaarbaar en wat is nie aanvaarbaar nie.  Net so is dit nie my besluit of iets sonde is, al dan nie.  Ek hoor ook Jesus se woorde:  “As een van julle sonder sonde is, tel dan die eerste klip op…” Ek sou ook moes omdraai en wegstap, want ek is nie sonder sonde nie en daar is nie groot en klein sondetjies nie. 

Elkeen van ons sal egter eendag rekenskap moet gee.  Die Bybel is egter ons kompas… dit wys ons duidelik watter rigting om in te slaan sodat ons eendag deel kan hê aan God se koninkryk.

Bid oor hierdie aangeleentheid en vra God om jou te lei.  Dit is seker een van die moeilikste paadjies om te stap.  God se liefde vir die mens kan nooit bevraagteken word nie.  Dit is net ons optrede / gedrag wat vir hom aanneemlik is of nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...