Sunday 6 November 2016

Verlos ons van die bose

Matteus 6:13   en laat ons nie in versoeking kom nie maar verlos ons van die bose.

Verlede week het ek ‘n konferensie in Johannesburg bygewoon.  Ons het in die Saint George hotel oornag.  Dis ‘n gewilde hotel met 30 multi-funksionele konferensie lokale, in die mediterrense styl… Santorini, Corfu, ens.

Dinsdagaand het die Universiteit van Pretoria Thuli Madonsela se “Good Governance Lecture” ook daar aangebied met vele hooggeplaastes.  Ons kon dit ongelukkig nie bywoon nie, want daar was streng sekuriteit met vele hooggeplaastes.

Die hotel het verskeie banketsale en soggens het ons ontbyt saam met ander konferensie fasiliteit gebruikers geëet.  Op die tafels sou ‘n bordjie aandui watter maatskappy dit mag gebruik.
Wat my verras het, was dat die EFF ook daar gekonfereer het.  Hul gebruikelike rooi oorpakke is verruil vir rooi hemde met hul wapen en rooi berets.  

Dit is ‘n vry land en tydens konferensies is daar geen politieke onderskeid of agenda nie.  Ons fokus op die maatskappy se strategie en visie.  Hoekom was ek dan verbaas?  Wel, hierdie mense het in die hotel geblyvir ten minste twee dae en hulself lekker volgestop alvorens hul in luukse motors vertrek het om Pretoria te gaan beset en verniel. 

Dit behoort aan die groot klok gehang te word dat hierdie mense nie die armes verteenwoordig nie.  Hulle is opgevoed en geensins minder bevoorreg nie.  Hul is besig om die jeug op te stook en armes se ongelukkigheid tot hul eie voordeel aan te wend en hul is uiters suksesvol na my beskeie mening.

Al wat ek kon doen was om vir hul te bid… te bid dat die hart van klip binne hul vervang sal word met ‘n sagte hart wat vir hul medemens klop… dat hul tot inkeer sal kom en afwyk van hul bose planne.

Mag ek jou vra om saam met my te bid?

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...