Monday 7 November 2016

Jy mag nie doodslaan nie

Eksodus 21:12 “Wie iemand doodslaan, moet doodgemaak word.

Ons leef in ‘n wêreld waar daar soveel hartseer is.  Net gisteraand word daar weer berig oor ‘n drie-jarige wat deur haar stiefpa doodgeskop is.  Wat kan ‘n drie-jarige blondekop dogtertjie verkeerd doen om ‘n skop te regverdig? 

Ek weet nie hoekom dit gebeur het nie en ek ken nie die volle verhaal nie.  Dis ook verkeerd om te oordeel, maar ek wil verstaan hoekom hierdie dinge gebeur.

Wanneer ‘n ketel kook en dit skakel nie outomaties af nie, sal dit oorkook.  Miskien word ons so deur eksterne faktore beinvloed dat ons ook begin kook en omdat ons nie kan afskakel nie, kook ons oor.  Moorde, padwoede, mishandeling… is dit die kulminasie van die wêreld om ons?

In rekenaartaal praat hul van GIGO, "garbage in, garbage out".  Daar is net een teenvoeter hiervoor.  Ons moet onsself begin herprogrammeer.  Ek het al agtergekom dat ek baie meer ontspanne is as ek nie nuus luister of koerant lees nie.  Ja, dalk leef ek met oogklappe, maar ek het nog niemand geskop of selfs geklap nie.

Miskien is dit tyd om die doodstraf te heroorweeg.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...