Monday 21 November 2016

Verslawing

1 Korintiërs 6 : 12  Daar is mense wat sê: “Alles is my geoorloof.” Ja, maar nie alles is heilsaam nie. “Alles is my geoorloof,” sê hulle. Ja, maar ek gaan my nie deur enigiets laat verslaaf nie.

Dwelms van enige aard is deesdae vryelik beskikbaar.  Daar word selfs gepleit dat dagga gewettig word… vir medisinale redes. 

Volgens kenners begin verslaafdes met iets ‘onskuldigs’ soos dagga of alkohol, dalk net as gevolg van groepsdruk.  Ongelukkig is dit nie waar dit bly nie en kort voor lank is iemand afhanklik van die middel. 

Miskien is jy in hierdie posisie, of iemand na aan jou.  Verslawing is ‘n monster wat nie sommer sy greep op iemand verslap nie.  Daar is mense wat redeneer dat die gebruik van dwelms nie sonde is nie, want daar staan nie in Die Bybel dat jy nie dwelms mag gebruik nie. 

Gaan jy sterk staan en weier om jouself te laat verslaaf?  Jou liggaam is immers ‘n tempel van God.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...