Sunday 20 November 2016

Leer my

Psalm 32 : 8  Ek wil jou onderrig en jou die pad leer wat jy moet volg. Ek wil jou raad gee en my oog oor jou hou

Ons wil so graag ‘n handleiding vir alles hê, maar wat die lewe aanbetref is daar nie ‘n handleiding nie, of so glo ons dalk.  Daar is egter iets veel beter as ‘n handleiding… God self wil jou die verskil tussen reg en verkeerd leer.  Hy wil jou wys waar om te loop en watter pad om te volg en dit alles wil Hy doen terwyl Hy Sy oog oor jou hou.

Hoe dikwels mis ons nie uit op hierdie wonderlike beskerming nie.  Ons is so eiewys en weet altyd beter.  Dis asof ons nooit ons ‘terrible two’s’ ontgroei nie.  Daardie myne, myne, myne mentaliteit duur voort.  Ons dink net aan onsself en wil net doen wat onsself tot voordeel sal strek.  Ons geen min om vir ons medemense.  Meeste van tyd is hul net ‘n irritasie in ons pad na ons ideale bestemming.

Dalk moet ons weer ‘kind’ word.  Meeste ouers probeer om hul kinders van kleins af te leer en net so is daar vir ons ‘n geleentheid om ‘geleer’ te word.

Laat toe dat God jou leer, rig en lei.  Ek glo vir geen oomblik dat Hy jou in die moeilikheid sal lei of sal laat faal nie.  Jy kan eintlik nie hierdie aanbod van die hand wys nie.  Die besluit bly egter joune.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...