Monday 26 June 2017

Amper mis of amper raak?

Openbaring 21:1  Toe het ek 'n nuwe hemel en 'n nuwe aarde gesien. Die eerste hemel en die eerste aarde het verdwyn, en die see het nie meer bestaan nie.

Verkies jy amper mis, of amper raak?  As die losskakel amper mis skop, is dit oor, maar as die bal amper raak deur die pale is, is dit steeds mis.

Wanneer die oordeelsdag aanbreek moet ek en jy seker wees ons gaan beslis hemel toe (die nuwe Jerusalem).  Ons wil nie dan hoor dat ons dit amper gemaak het… as ons nog net geluister het en ons tot God bekeer het toe Hy ons geroep het nie.   God roep jou vandag.  Gaan jy instem, of nog so bietjie uitstel? 
Jy wil weet hoe ek so seker kan wees daar is ‘n God. My liewe mens, ek kom eerder eendag agter daar is nie ‘n God nie, as wat ek uitvind daar is een.

Om ‘n rugbywedstryd te verloor, is erg, maar daar is altyd nog ‘n wedstryd.  Daar is net een geleentheid om toegang tot die nuwe Jerusalem te verkry… Die alternatief is skrikwekkend, en dit is nie ‘n bangmaakstorie nie.  Jy hoor al meer mense reken daar is nie ‘n hel nie… dat hel die lewe hier op aarde is… My liewe mens, daar is ‘n hel… ‘n ewige vuur en daar is ‘n oordeelsdag. 

Dit is egter darem nie alles slegte nuus nie.  Die goeie nuus is dat jy steeds jou lewe kan omkeer om seker te maak jy gaan hemel toe.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...