Tuesday 27 June 2017

Wys my waar ek sondig

Psalm 19 : 13 – 14  Wie sien sy eie dwalinge raak? Moet my tog nie straf vir sondes wat ek onwetend gedoen het nie.  Weerhou my van opsetlike sondes, laat hulle nie oor my heers nie. Dan sal ek onberispelik wees en vry van hierdie groot sonde.

Dit is ongelukkig so dat meeste van ons blind is vir ons eie foute.  Die feit dat ons nie ons eie foute en sondes raaksien, besef egter nie dat ons perfek is nie.  

As Christen leef ons nie toegespin in ‘n kokon nie.  Ons is deel van die wêreld met al sy versoekings en bly feilbare mense wat kan struikel.  Daarom is die kanse goed dat ons kan sondig of afdwaal.  Dis nie altyd asof ons beplan om te sondig nie… ons word eenvoudig ingetrek.  Jy is dalk deel van ‘n groep waar vuil taal aan die orde van die dag is.  Voor jy jou kom kry, laat glip jy ook ‘n kragwoord, net om darem nie heeltemal soos ‘n bleeksiel voor te kom nie...  Jy sien hoe jou kollegas skryfbehoeftes by die werk neem en jy dink by jouself dat die maatskappy nie ‘n pen of ‘n buisie pritt sal mis nie…  Of jy kyk TV en daar is eksplisiete tonele of die naam van God word ydelik gebruik.  Skakel jy die TV af of verander van kanaal of sit en kyk jy maar.   Ons het altyd ‘n keuse en wanneer ons nie teen iets is nie, is ons daarvoor. 

Die feit dat ‘almal’ dit doen, beteken nie dat dit nie sonde is nie.  Ons moet elke dag waaksaam wees.   As Christen moet ons uitstaan en opstaan vir wat reg is.

Ek en jy behoort elke dag te bid en vra dat God vir ons sal wys wanneer ons blind is vir ons eie sondes.  As iets jou pla, is God besig met jou gewete, dan moet jy luister, vergifnis vra en jou weë verander.  Dit is nie maklik nie, en ons is nie perfek nie, maar ons moet elke dag streef om meer en meer soos God te wees.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...