Tuesday 20 June 2017

Luister tog

Spreuke 4:20 My seun, hoor wat ek vir jou sê, luister goed na my woorde!

Tydens ‘n saalperiode op hoërskool het ons skoolhoof hierdie vers een Maandagoggend gebruik om die week mee te begin.  Dit het nogal ‘n indruk op my jong gemoed gemaak.

As tiener wil jy nie juis na jou ouers luister nie… om die waarheid te sê jy luister glad nie.  Jy rebelleer, praat teë en gooi tiener tantrums.  Jou ouers weet volgens jou minder as jou maats en eintlik doen hul net een ding – hul maak die lewe vir jou so moeilik as moontlik, want hulle gun jou niks.

Die goeie nuus is dat ons ouers se woorde tog later na ons terugkom en die slegte nuus is dat jy dan ongelukkig ook moet erken dat hul nie net reg was nie, maar ook beslis beter geweet het. 

As ons net oor daardie wysheid kon beskik gedurende daardie storm en drang jare!  Indien ons regtig so wys was soos wat ons gedink het, sou ons besef het dat hul reeds die nodige lewenslesse geleer het en eintlik net ons beswil in gedagte het as hul ons reghelp of teregwys.

Genadiglik was ouers ook eens op ‘n tyd tieners (ek belowe!) en daarom weet hul dat jy net besig is om jou identiteit te vorm, al is dit ten koste van die res van die huishouding J. Daarom bly menige ouer voortdurend op hul knieë vir hul kinders en sal hul nooit ophou om in jou te glo nie.

Al dink jy dus dat jou ouers teen jou is, is hul eintlik jou grootste aanhanger. Luister dus tog maar so ‘n bietjie na hulle.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...