Monday 19 June 2017

Ek sal nie bang wees nie

Josua 1 : 9   Ek self gee jou die opdrag. Wees sterk, wees vasberade. Moenie skrik nie, moenie bang wees nie, want Ek, die Here jou God, is by jou oral waar jy gaan.”

Daar kom dae in elkeen van ons se lewens waar ons in stormwaters beland.

Ek is al deur 9 herstrukturerings.  Nege keer was ek basies sonder werk, moes ek van voor af vr my pos aansoek doen en naels kou terwyl ek wag op die uitslag.  As jy al deur so iets is, weet jy hoe jou keel kan toetrek.  Jy weet daar is verpligtinge wat nagekom moet word.  Die duiwel tart jou:  "Wat as jy hierdie keer nie suksesvol is nie?"  

Soms probeer jy jou gesin die pyn spaar en gaan jy daardeur sonder om enige iemand te vertel.  Jy raak benoud as jou kind by die huis kom met nog ‘n briefie wat geld vra, want jy draai elke sent om omdat jy nie weet of jy nog ‘n inkomste gaan hê nie.  Jy haal diep asem en glimlag gerusstellend terwyl jy ‘n skietgebedjie opstuur.  “Die Here sal voorsien.”    

Ek onthou hoe ek myself keer op keer bemoedig het met die woorde van Psalm 23:  “Die Here is my Herder, niks sal my ontbreek nie.”    

Onlangs leer ek toe nog wonderlike manier om jouself te herinner aan God se troue bystand.  Aan die hand van die teks hierbo, kyk na jou 5 vingers aan jou linkerhand.  Vir elke vinger is daar ‘n woord:  Ek sal nie vrees nie (want)… kyk nou na die 5 vingers aan jou regterhand:  Die Here is my herder.  (een woord per vinger) Elke keer dat jy deur ‘n krisis gaan, kan jy jouself herinner deur net na jou twee hande te kyk:  Ek sal nie vrees nie, (want) Die Here is my herder.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...