Monday 12 June 2017

Lukas 23

My ouma het altyd gepraat van ‘n dag is ‘om en dom’.  Dit beteken dis nie ‘n baie lekker dag nie... min of meer alles loop verkeerd.  Baie soos hier by ons deesdae, ne.  Ons is dan ‘n Christene… ons bid, lees ons Bybel, gaan kerk toe, praat met almal oor Jesus…

Sondag het Ds Tertus Bezuidenhout ‘n treffende boodskap gebring wat my uiteindelik die lig laat sien het.

Weerskante van Jesus aan die kruis hang daar twee mans ook aan ‘n kruis.  In vers 39 lees ons sê die een:  “Is jy dan nie die Messias nie?  Red jouself en ook vir ons.”  Hierdie man betoon geen respek en dit gaan net oor hom.  Daarteenoor lees ons in vers 40:  “Die ander een het hom egter bestraf en gesê:  “Het jy ook nie respek vir God nie, alhoewel jy dieselfde straf as hierdie man ondergaan!  (41) Ons het dit terdeë verdien, want ons ontvang straf vir die dinge wat ons gedoen het.  Hierdie man het niks verkeerds gedoen nie.”  (42) Hy het verder gesê:  “Jesus onthou my asseblief wanneer U in u koninkryk kom.”  Op die laaste nippertjie sien laasgenoemde die lig.  Nie net het hy sy sonde bely nie, maar hy respekteer en erken Jesus as die enigste Een wat hom kan red (sy verlosser).  (43)  Jesus se antwoord was:  “Ek verseker jou, jy sal vandag nog saam met My in die paradys wees.”

Hier is die aah-ha oomblik.  Ons het Christelike Radiostasies, Christelike boeke, Die Bybel op ons slimfone, ons stuur geestelike WhatsApp boodskappe, smsse en eposse, hou biddae en vra gereeld ander om vir ons te bid, maar ons mis die bus totaal en al.  Jy sien, die twee mans weerskante van Jesus aan die kruis het albei met hom gepraat (gebid)… ek en jy praat ook elke dag met Hom deur middel van gebed, maar het ons die regte gesprek met hom?  Net een man het die regte gesprek met Jesus gehad.  Net een is saam met Hom hemel toe.

Ons kan bid en kerk toe gaan… al die regte dinge sê en doen, maar steeds nie gered wees nie.  Vandag pleit ek by jou om jou gebede en hart te ondersoek.  Watter een van die twee mans weerskante van Jesus is jy?

Eers wanneer ons onsself verootmoedig, sal Hy ons land genees.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...