Sunday 11 June 2017

'n Omgee God

Genesis 6 : 19  Van al wat leef, van al die diere, moet jy twee van elk, manlik en vroulik, in die ark laat ingaan om saam met jou aan die lewe te bly.

Ek weier om te glo dat God wat die wêreld met soveel sorg en liefde geskape het, nie vir diere omgee nie.  Hy moes in sy alwetendheid geweet het hoeveel vreugde ‘n troeteldier die mens eendag sou besorg.   

Sonder troeteldiere sou meeste van ons meer medikasie moes gebruik om ons deur die lewe, sy teleurstellings (meesal deur mense veroorsaak) en pyn van elke dag te kry.   

Jare gelede het ek ‘n kliënt by hul huis gaan sien.  Die oomblik toe ek die huis binnestap, let ek die pragtige kat op en noem dit vir die kliënt, waarop sy antwoord:  “If you want her, you can have her.” Omdat ek allergies vir katte is, was die antwoord, nee dankie.  ‘n Paar dae later het haar man my egter geskakel en gesê dat hul beplan om die kat die volgende dag te laat uitsit.  As ek haar wou hê, moes ek haar dadelik kom haal. 
Dit was nie ‘n moeilike besluit nie.  Ek het haar gaan haal en vir die volgende min of meer 16 jaar, is ons lewe verryk deur ‘n pragtige kat.  Verlede jaar het sy skielik blind geword en daarvandaan het sy net al maerder geword, al het sy meer gereeld geëet.  Eergister het sy ongelukkig ‘n beroerte gehad.  Kort daarna het sy opgebring.  Omdat sy graag in die sonnetjie gelê het, het ons haar uitgeneem.  Toe sy opstaan het sy egter in sirkels geloop en later die aand het sy weer ‘n beroerte gehad.  Daarna het sy nie meer gereageer nie.  Nadat sy 24 uur glad nie geëet of water gedrink het nie het ons haar veearts toe geneem.  Die diagnose was hartverskeurend… sy’t breinskade opgedoen en sou nooit weer herstel nie.  Hulle kon haar op ‘n drip hou, maar haar organe is reeds besig om in te gee, vandaar die beroerte.  Ek was by haar tot die einde… een van die moeilikste besluite ooit!

Al troos wat ons het is dat sy ‘n lang en gelukkige lewe gehad het.  Sy het ons soveel vreugde gebring, maar nou het haar rustyd aangebreek.

Dankie Hemelse Vader vir Fluffy.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...