Monday 5 June 2017

Psalm 15

Here, wie mag dit waag in u teenwoordigheid?
Wie mag woon op u heilige berg?
Hy wat onberispelik lewe en doen wat reg is, met 'n opregte hart die waarheid praat;
wat nie sy medemens belaster, hom benadeel, of van hom kwaadpraat nie;
wat die wat aanhou sondig, verfoei, hulle eer wat die Here dien en beloftes gestand doen selfs tot sy nadeel;
wat nie geld op rente uitleen nie, en nie omkoopgeld teen onskuldiges aanvaar nie.

Here, as ek hierdie Psalm van Dawid lees, besef ek dat ek nog so ver te kort skiet. Lei my asseblief na die lig.  Dit is my begeerte om elke dag areas in my lewe te identifiseer waar ek kan verbeter.  Soms is ek blind vir my eie foute en daarom het ek nodig om my oogklappe af te haal en heeltemal eerlik met myself te wees.

Ek soek U met my hele hart en ek wil regmaak waar ek nog faal.  Here, soms benadeel ons iemand sonder dat ons eens weet.  Maak my oë oop vir my eie tekortkominge en verwyder my selftrots sodat ek daardie persoon kan nader en om vergifnis vra.


Dankie dat U my so lief het dat U my die geleentheid gee om te werk aan myself.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...